DESPRE FARMASI

Farmasi este producator, retailer si companie internationala de vanzari directe pe segmentul de produse de infrumusetare, de ingrijire personala, de ingrijire a locuintei si de wellness.  
Este una dintre companiile de vanzari directe cu cea mai rapida crestere, avand 3 milioane de Consultanti.
Farmasi exporta produsele sale in peste 120 de tari si ajunge la 350 milioane de cumparatori.
Calatoria noastra a inceput cu mai bine de jumatate de secol in urma, avandu-l ca erou principal pe Doctorul Cevdet Tuna.
Inca din 1950, cand Dr. Tuna a facut primii pasi in industria sanatatii si a frumusetii, Farmasi ramane o companie de top atat pentru clientii sai cat si pentru partenerii de afaceri.
Aflata in Omerli, Istanbul, inconjurata de paduri, unitatea de productie Farmasi se bucura sa asigure un portofoliu de peste 2000 de produse. Fabrica este situata pe un teren cu o suprafata de 360 000 m2 si este formata din 5 unitati integrate care folosesc tehnologie de ultima generatie pentru a produce produse de ingrijire personala, machiaj, parfumuri, precum si ambalajele din materiale plastice si tuburi laminate.
In portofoliul Farmasi exista o mare varietate de produse, de la cele de machiaj si parfumuri pana la ingrijire personala si servetele umede. De asemenea, detine brandurile  Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenti si produse pentru gospodarii si Nutriplus pentru wellness.
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai inalte standarde si certificat de companii internationale si laboratoare internationale precum GMP, HALAL si ISO 9001.
Succesul Farmasi in vanzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a incetinit ritmul de creste al companiei. Insa, in 2010, consiliul de administratie al Farmasi a decis sa patrunda in lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul presedinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, priveste  aceasta noua strategie  ca o schimbare in vietile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obtine castiguri in bani. Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar si oamenii obisnuiti pot castiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experienta de MLM a Farmasi a inceput in 2010 in Turcia.
Acum, Farmasi MLM exista in 25 de tari, pentru a indeplini visele Consultanti si pentru a le oferi posibilitati de castigurile in mod permanent.
Cu o structura foarte dinamica, Farmasi isi contureaza cu usurinta strategia si lanseze constant produse noi pentru a fi cu un pas inaintea concurentilor.
Sprijinita de 3 generatii din Familia Tuna, Farmasi isi atinge obiectivele si continua sa creasca.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tratamentul pentru Vitiligo cu dermatocosmetice Farmasi